2:a advent

Idag har vi varit på julskyltning. Intressant. Kipper hälsade på en jack russel. S fick 5 paket. Tidigare idag var vi upp i skogen och där smet Kipper till en blandras-tjej. Not so good Kipper! Måste träna det. Att inte smita iväg. Men jag har väl varit rätt slapp på det eftersom han har aldrig visat några tecken på att vilja springa iväg heller. Nu kom han när jag ropade men vände efter halva vägen. Sedan så fick han ju belöning för det också eftersom de lekte lite. Efter det så släppte jag honom med Vicky igen. Mysigt. Men han borde få träffa lite fler olika hundar känner jag. Ingen som ställer upp? Gärna en ung hane till exempel.

Kommentarer
Postat av: Jennie och Phoenix

Hejsan!



Vad glad jag blir över din kommentar! Jag älskar ju Phoenix över allt annat men det är ännu skojigare när någon annan uppskattar honom!



Vi skulle gärna busa med Kipper! Synd att ni bor så långt borta. Du får gärna höra av dig om ni ska norrut. Är lite sugen på en tripp till Birsta nästa helg. Vet du hur dom har med öppettider på söndagar? Kanske en playdate då i så fall...



Jennie och Phoenix

2008-12-07 @ 21:50:59
URL: http://phoenix.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0