5 månader!

Grattis alla syskon på 5 månadersdagen! (igår, jag vet)
Igår var vi och tränade i ridhuset för första gången. Kipper orkade väl i 5 minuter. Jag vill ha fullt fokus på mig när vi tränar så 5 minuter är väl vad han orkar just nu. Efter de 5 minuterna fick han springa lös runt travbanan för att göra av med lite energi. Sedan in och träna 5 minuter igen. Hi hi. Kipper ville bara hälsa på alla kompisar som också var där och tränade. Han la sig ner och pep. Ja,ja som vanligt tränar jag bara aktivt, ingen passivitet. När träningen var slut så frågade M om vi skulle låta syrrorna leka med Kipps lite så vi gick ett till varv runt travbanan. När vi kom hem så var Kipper fortfarande uppe i varv, kag trodde han skulle slockna direkt, men inte. Intressant. Det måste betyda att han fick en liten hjärnöverdos. Tror jag. Inte bra i vilket fall. Men jag är nöjd med träningen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0