Ajajajajajaj

Nu har not so good Kippper satt i sig mörk choklad. Vet inte hur han fick tag på den men jag har räknat ut att han inte kommer att dö i alla fall. Får se om han blir nåt dålig i natt....
Bara för det så vägde jag honom och han vägde nu 16,4 kg och var ca 48 cm hög. Har ju kört med light-foder lite mycket men idag kom jag iväg och bytte men det tycks ju inte ha gjort så mycket:)
Annars rullar det på med julklappsinköp och städning. Inte så mycket träning. Vi bygger fortfarande på relationen och det går faktiskt bra. För det mesta så kommer Kipper när jag ropar på honom, inomhus alltså inte ute. Ute kommer han alltid. Inne är han tveksam. Han undrar nog vad jag tänker göra men nu börjar jag få hela hans förtroende. Bra.
Het är han också och det är jättekul att han visar det nu. Och kampar gör vi hej vilt. Nu väntar jag bara på att huggtänderna ska lossna! De nya hörntänderna har börjat komma fram men de gamla sitter som berg! Vill inte åka till veterinären som en annan dvärghundsägare. Där går gränsen.

Kommentarer
Postat av: Catta o Festis

hej hopp! NU har då Kipper gått om festis :P

Festis väger "bara" 14,5 (förra veckan onsda)

Ska ta o mäta han sen :)

Fick du mitt mail?

Kramar

2008-12-15 @ 10:42:43
Postat av: Maud

Hm vad är det för fel på dvärghundsägare:-)

2008-12-15 @ 12:02:23
Postat av: Elenor & Texas

Hej!

Kipper visar minsann vem som är storebror =)

Ska du komma på valpträffen hos Catta?

Kram Elenor & Tex

2008-12-15 @ 15:54:17
URL: http://www.goldentexas.zoomin.se
Postat av: Birgit

Jag har haft en dvärghund med dubbla tänder. När det stora P4:orna också sitter som berg och hunden får problem med att äta då är det dags att uppsöka någon mer kunnig.

Oro dig inte det fixar sig.

MVH Birgit

2008-12-16 @ 18:06:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0