Kall Tisdag

Nu är det kallt! I kväll ska vi lämna Kipper för första gången 2 timmar hemma, hoppas det går bra. Han har aldrig varit ensam hemma förut. Slarvigt men tiden har bara gått. Men det är nog inga problem, som jag brukar säga, varför fega och träna innan? Nu måste vi i alla fall för vi ska på julbord.

Mer klantigheter: I helgen när jag köpte hundmat så köpte jag FEL!!! jag köpte light istället för Junior. Klantigt! gissa hur mycket Kipps har bajsat? Det är väl bara massa fibrer och ingen näring i light....måste handla ny. Gör om gör rätt.

Igår tog vi en kvällspromenad ner till E4:an och tränade tung trafik och övergångar på övergångsställen. Vi bor vid det rödljus längst söderut som stoppar E4:an! (sedan är det raka vägen till Stockholm) Jag stoppade E4:an 4 gånger igår kväll. Hm. Var tvungen eftersom Kipper reagerade negativt 1:a gången. Men sedan gick det bara bra och sista gången så träffade vi en stor svart hane mitt på så det blev riktigt skoj tyckte Kipper.

Haha. Kipps både bajsade och kissade på promenaden! Det är stort.

Kommentarer
Postat av: Tina & Theo

Grattis på 5 månadersdagen Kipper!!!

2008-12-10 @ 16:05:06
URL: http://goldentheodor.zoomin.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0