Sista arbetsdagen (igen)

Nu är det ledigt igen, 7 hela dagar. Mysigt.
Ja, Kipper mår bara bra i alla fall. Ingen som helst reaktion på varken säkerhetsnål eller snus. Good Kipper!
Tur det med så klantiga människor runt honom. Nu ligger han i bilen och väntar på mig.
Ska låta han springa lite lös snart innan vi åker hem och firar nyår.
Ska pynta om hela huset i kväll till silver och vitt. Kipper älskar pynt. Helst snören som kan fastna skönt i tarmarna.
Har köpt fyrverkerier också. Med och uten knall. Får se hur Kipper reagerar. Jag ska i alla fall vara med honom på 12-slaget. Han ska få ett grisöra har jag tänkt. Det brukar smälla nåt otroligt här där vi bor. Och flera dagar efter tyvärr.
Men det ska nog gå bra.
Kipper har tappat alla tänder nu!!!
Med hjälp av 3 strumpor som vi kampade med, 11 kartonger av olika slag som han slaktade, 1 söndertuggad hallmatta och 2 märgben + ständigt pillande av mig i munnen så lossnade hörntänderna. Hurra! Behövde inte gå till veterinären!
HA ETT GOTT NYTT ÅR alla vänner!

Kommentarer
Postat av: Elenor & Texas

Underbart att höra!

Gott nytt år!

Kram Elenor & Tex

2008-12-30 @ 18:08:25
URL: http://www.goldentexas.zoomin.se
Postat av: Jennie och Phoenix

Hejsan!



Vilken tur att det gick bra med Kipper. Vet hur det känns, har oxå en grabb som med glädje käkar allt utom sin egen mat... Har dock blivit bättre på slutet och han växer som han ska så jag hoppas att det är lugnt.



Gott nytt år till er!

2008-12-30 @ 18:58:40
URL: http://phoenix.bloggagratis.se
Postat av: Helena och Gibson

Gott nytt år =). Hur gick det med smällarna? Gibson var precis som vanligt, brydde sig inte alls... Vi får se till att träffas nått snart igen så jag får se hur "lilla" kipper ser ut nu =). Gibson har blivit "jättestor"... 15,5 kilo ;)Kramar

2009-01-01 @ 22:00:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0