Snömåndag

Ny vecka, nya problem som jag brukar säga.
I morse när Kipper låg upp och ner skulle jag bara kolla nåt på magen så jag puttade honom försiktigt åt sidan med ett finger på knät. Då gallskrek han och jag tänkte: Höften! Men jag hoppas att det bara var en svit efter ansträngningarna igår. Vi får se. Började fundera på förröntgen men jag lovar att jag ska lugna ner mig. Men det är inte roligt när de skriker av smärta så där.
Annars när jag var "hem" till mormor på lunchen så snabbtränade jag Kipper lite. Inkallning, fot mm. Snacka om taggad hund! Nu är vi på banan känns det som.

Kommentarer
Postat av: Birgit

Du kan faktiskt kommit åt, för honom en "känslig punkt" Han kan ha skrikigt till i ren underkastelse och överraskning.

Prova igen i samma(liknande)situation och låt honom vara förberedd (lite) och se om du får samma reaktion.

Känn lite på hans knäleder.



MVH Birgit

PS För hunden och din skull hoppas jag att allt är ok.

2008-12-08 @ 16:17:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0