Chock

Kunde inte blogga igår för jag var i chocktillstånd.
Hur kan min goa lilla Bääääbis vara ett sånt monster? Det tog över 30 minuter att få honom lugn i går kväll. Jag ville bara att han skulle mysa med mig men se det ville inte Kipper! Han viftade och krafsade med sina små ben och försökte komma ur mitt grepp i 30 minuter!!! Puh. Men efter det så var vi jättekompisar.
Idag på lunchen så har jag varit hemma och myst med honom och tänka sig vad mysigt det var då.
Längtar tills ikväll då jag ska klippa klorna och mysa mer. Tycker det känns prio 1 just nu.
Vi ska även sätta oss ute och bara vara stilla.

Kommentarer
Postat av: Birgit

Minns du Cherokee vid samma ålder, han hade också humör. Det blir bra bara du är tjurig nog.

Birgit

2008-09-16 @ 18:00:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0