Lördag

Nu sitter jag här och väntar på att E och S ska komma hit och umgås i helgen.
Kipper var skitjobbig i gårkväll. Jag gick en promenad och jag och S var på en liten skogstur med honom men han tackade med att vara en pain hela kvällen. Sket inne dessutom, för att inte tala om alla gånger han pissar...
Nu på lördagförmiddag har han i allafall varit en ängel!
Vi har städat och stått i och han har bara hängt med och legat brevid. Sedan for vi tilll stan och han låg så snällt i bilen.
Jag tog ut honom en stund på byn för att han skulle få kissa men han KAN INTE kissa på okänd plats. Jobbigt.
Nä nu ska vi iväg och handla. Han har förresten kräkt blankt slem i mängder idag. Stackarn var alldeles illamående och dreglade och det rann från ögon och nos. Knepigt. Det var som att han var förgiftad. Men nu är han pigg igen. Inget stoppar Kipper! 

Kommentarer
Postat av: Catta och Festis

Hej Hopp! Ska du på utställningen i Ume 23november?

Festis hade ingen bra dag alls igår.. han spydde vatten :S läskigt.. men han piggna till snabbt han med :) Kram

2008-09-28 @ 17:04:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0