Lördag och kräks

Igår kväll kräktes mattes lilla prins. Även fast man inte är förstagångshundägare kändes det inte bra, var tvungen att ringa ett samtal. Tack för hjälpen i en stressad stund!
Han hade troligtvis ätit för mycket gräs, svamp, skit, whatever, igår. Jobbigt att han alltid ska ha nåt i munnen!
Nu mår han bra i alla fall.
Igår när han hade spytt så kastade han givetvis i sig hälften av spyan igen innan jag hann blinka! När jag skulle lyfta bort honom så vrålmorrade han! Hagalen fast han mådde dåligt. Fniss. Så en timme senare kräktes han upp det också och då hann jag med och sedan gick vi isäng.

Vi har varit på en utflykt på förmiddagen idag till vår sommarstuga och gått i skogen. Kipper ville smaka på ALLA ruttna svampar i skogen. Suck. När vi hade gått ett tag så ville jag bära honom förbi en massa stugor. Det ville inte Kipper. Snacka om att kämpa i min famn. Han fick komma ner lite senare när han blivit lugn.
Ikväll ska vi äta middag hos mormor och morfar.

Kommentarer
Postat av: Amanda

Vilken aktiv bloggare du är kvinna!

2008-09-14 @ 13:33:39
URL: http://anussniffarenamanda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0