Lördag

Idag har vi sprungit in och ut för att Kipper ska få kissa och bajsa. Han är ganska duktig men blir förvirrad när jag berömmer honom hela tiden medans han kissar. Han får vänja sig. Är jag glad så hörs det. Tvärtom också.
Blev riktigt sur på honom när han försökte rida på mig när vi lekte på altanen. Då klippte jag klorna som straff. Ha. Det gillade han inte. Vi har också gått på första koppelpromenaden. Det gick strålande. Det som inte går så strålande är när Conny ska passa honom. Då kissar han inne. Fniss. Tur att han är så söt. "Varför kissade han nu???" säger Conny.
"Ja, men du har ju härjat med honom", svarar jag. "Ska man inte kunna leka med sin egen hund?".
Jaja, det blir nog bra.
Har gjort i ordning bilburen också och han fick leta godis i den för att vänja sig. Det känns som viktigt att han blir trygg i buren snabbt så man blir lite mobil. Jag har tendens till lappsjuka redan.

Kommentarer
Postat av: Mamma och morfar

Hallojsan!

Skoj att du fick till en blogg du som är så nyfiken att kolla alla andras! fniss

Men fråga om hon inte kan fixa större text till oss gamlingar.... skratt

Men Conny måste ju ta fram arga rösten! Ha, ha, ha....

Att du har arg röst behöver jag inte tvivla på eftersom att du har haft terv i så många år! skrattar

Kramelikram

Eliska och Harry

2008-09-06 @ 21:54:27
URL: http://www.hummelviksgarden.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0