Måndag

Idag har det varit jobbigt för Kipper! (Och mig) Vi har tränat bilåkning:
1:a turen gick till mormor: Inte kul. Satt fast i gallertaket på buren.
2:a turen gick hem igen: Lite bättre, men skrek halva vägen.
Nu sov vi ett par timmar innan det blev dags för 3:e turen till mormor: Mycket bättre. Lite pip bara och jag kunde börja andas igen. Inte ens jag är så hårdhjärtad att man kan ta hundgnäll hur länge som helst. Tänkte hela tiden på om jag skulle gå bet. Men 4:e turen hem igen var han knäpptyst! Hurra!
Hos mormor fick han nosa av och smet under deras bod. Vi tränade inkallning med framgång.
Ikväll ska jag nog köra lite bil igen och gå en liten koppelpromenad.
Igår kväll när vi gick i koppel runt huset så kom Harry, en 1-årig goldenhanne och ville leka. Där gick gränsen för Kipper som bara ville hälsa på Harrys matte.


PS: Jag kan bara fota tervar, de är så lugna och gör som man säger:)

Kommentarer
Postat av: Ewa

Okej, då förstår jag! :-)

2008-09-08 @ 21:02:09
URL: http://www.fozasos.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0