Mer träning

Vi har varit i bilburen 2 gånger till idag. 1:a gången medan jag pratade i telefonen i några minuter. Det gick lysande. Han fick gnaga på en tjursnopp. Gång nummer 2 var nyss. Lite gnäll men sedan attackerade han Saras gosegjur som han hade fått som sällskap.
Det som är mysigt med valp är att man får sova mitt på dagen. Jag, Kipper och Sara sov mellan 16 och 17 i sovrummet.
Det märks att Kipper var dominant i kullen. Jag tror han saknar sina syskon att tukta då och då. Så han försöker med allt annat. Mina ben, gosedjur, Sara mm. I morgon kommer Freddie och då lär det väl gå vilt till.
Har varit på en liten, liten promenad. Han är rätt cool, bryr sig inte om mycket. Vill gärna undersöka. Hoppas det håller i sig. Jag har lyckats tagit några kort:
Här
Fina va? Ska träna på det också. Lovar!

Kommentarer
Postat av: Ewa

Maria har faktiskt varit en riktigt duktig hundfotograf?! Det är faktiskt sanning! Jag ljuger inte!

2008-09-07 @ 22:32:19
URL: http://www.fozasos.se
Postat av: Amanda

Haha, men den här hunden löper 110 mot kameran när han ser den.

2008-09-08 @ 13:28:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0