Miljöträning

Nu har vi varit på mitt jobb och hälsat på. Fast en del arbetskamrater gjorde sitt bästa för att skrämma honom så skötte han sig finfint. Good Kipper!
Jag tror nog att alla tyckte han var söt.
När vi stog där ute på parkeringen (vi får ju tyvärr inte ta in hundar på området) så började han slicka på en kartongbit.
Lite senare såg jag att det var en gammal tårtkartong som det var fullt med mögel i! Vad är det för äckelhund jag har fått?
Världens bästa Ville skulle aaaaldrig ha gjort nåt sånt. Han gick inte ens på gräs där nån hade kissat.
Nu trodde jag Kipper skulle somna på en gång efter äventyret, men inte.

Kommentarer
Postat av: Ewa

Du har köpt en retriver, Maria! :-)

2008-09-11 @ 15:08:18
URL: http://www.fozasos.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0