Söndag

Jaha. Idag har vi tränat bilburen. Han skrek i säkert 30 minuter. Suck. När han hade somnat och jag skulle ta ut honom, gissa vad som hände då? Jag fick fingret av honom. Så han fick sova nästan klart. Ihärdig jycke det här.
Har även tränat nej med godis. Han fattar ingenting. Man får verkligen förklara. Har även tränat lite apportering, eller kollat av den rättare sagt. Han springer efter men kommer inte tillbaka. Han lägger sig och gnager på grejen. Fnys.
Ägandebegär har han också. Men vi är fortfarande kompisar. Han kan sitt namn om jag säger det med lätt hysterisk röst. Kissar och bajsar gör han oftast ute. Sover bra på natten, han är väl utmattad stackarn. Nä, skojar bara, vi tar det ganska lugnt. Tack Amanda för bloggen och bilderna! Ska försöka ikväll att fixa lite själv.

Kommentarer
Postat av: Gammelmatten

fniss Som sagt var det inte det här du ville ha då?

skrattar glatt

Jag tror att ni kommer att bli ett kanonteam då ni lärt er varandra...

Många kramar

Gammelmatten och mamma Eliska

2008-09-07 @ 16:33:55
URL: http://www.hummelviksgarden.com
Postat av: Amanda

varssego styvmoder!

2008-09-08 @ 13:27:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0