Torsdag

Det är svårt att inte umgås med Kipper hela dagarna. Han är ju hos min stackars mamma nu. Hon har fullt upp. Hon passar Kipper heltid och S halvtid. Men hon är tuff.
jag vet ju inte riktigt hur Kipper har haft det under dagen även om jag får rapport.
Igår kväll så la jag det första spåret. Det var 20 m och liggtid 5 min. Det gick inte så bra, Kipper visste ju inte vad han skulle göra. Men han plockade upp pinnen som jag hade lagt i slutet i alla fall utan hjälp av mig. Good Kipper!
Ska göra om det några gånger till så får vi se. Jag hjälper honom inte alls, ingen dragning eller så.
När vi kom hem så dammsög C så det lät nåt hemskt. Kipper knatade upp för trappen och fram till dammsugaren bara. Den låter verkligen hemskt, det är en påslös. Däremot så blev han liiiite skeptisk till 2 tjejer som kom emot honom men när de sa Hej så blev han jätteglad.
I morse så hade han lärt sig att hoppa upp i soffan. Det innebär att det blir svårt för S att äta sin frukost där framför TV.n.
Det kanske tvingar fram nya, bättre vanor.
Det som var mest positivt var att igår kväll så lekte han och gick självmant och vilade flera gånger. Toppen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0