Torsdag och längtan

Idag har lille Kipper fått vara hos mormor hela dagen. Jag ringde på lunchen och det verkar gå bra.
Längtar efter honom ju, är tråkigt att vara på jobbet och längta hem.
Längtar även tills han blir stor men ska försöka ta vara på den här "härliga" valptiden!
På morgnarna när jag väcker honom är han så gooo! Då kan vi gosa och mysa i sängen utan att han biter eller sprattlar det minsta lilla. Annat är det kvällstid. Då kommer pirayan fram. Fast han får såklart inte bitas. Men valpmunnen är så mysig ju.
Längtar tills helgen, då ska Kipper förhoppningsvis få träffa Vicky, en 9-årig labbedam som det är sjukt mycket fart i.
Sedan ska vi hinna med en skogspromenad tror jag. Då ska vi träna inkallning mm.

Kommentarer
Postat av: Helena och gibson

Oj han verkar vara lik Gibson. Dom har samma energi och lika bråkiga när dom blir trötta =). Jag som började tro att det är jag som gör något fel...skönt. Men han har ju sina lysande stunder när han använder enegin på rätt sätt och då kan han allt man ber honom om på första försöket. Hoppas att han kommer vara så hela tiden bara han växer på sig lite.

2008-09-18 @ 16:51:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0