Torsdag

Igår var vi ju och "badade". Kipper var i med tassarna men hade väl ingen anledning att slänga sig i och simma.
Han plurrade i en pöl som några ungar hade gjort så han blev i alla fall blöt och skitig.
Dessutom hittade han en fågelfjäder på stranden som han stolt bar omkring på! Räcker det som träning, Carina?
Tror inte det blir så mycket mer fågel här nu på ett tag...
Han har även hunnit med att rulla sig i nåt gegg ute. Han var i koppel och plötsligt bara hängde han sig ner och gnuggade nacken. Hm.
Han drar i kopplet hejvilt, men det är inte så konstigt med mig till matte. Alla mina hundar som jag ska fostra drar i kopplet. Fast nu beror det mest på hans framåtanda, eller hur? Det gör det väl?
Idag ska vi hälsa på på mitt jobb. Det ska bli skoj.
Klippte klorna igen i morse.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0