Äntligen tränat!

Och det tack vare Kippers personlige tränare: M med syrrorna! Tusen Tack för den träningen! Det har verkligen legat nere de sista veckorna.
När jag och Kipps var på "skogspromenad" så hördes ett väldigt skällande i fjärran. Då var det syrrorna som var i farten!
Efter att de hade sprungit ett tag så tränade vi "inkallning med störning". S var med också och hade X i koppel som var väääldigt söt tyckte Kipps. Men sedan tyckte han inte det efter M:s manöver. Tack!
Sedan frågade M om vi skulle göra platsliggning men då fegade jag ur och då blev det budföring i stället! Kanon!
Kipper hade superdragning mot M och allt blev perfekt. Kul! Roligt att träna med trevliga (och duktiga) människor!
Nu blev jag lite mer peppad igen!

I morse när jag gick morgonrundan så kom det ut en hund från en tomt. Så då släppte jag Kipps med henne ett tag. Det var en bordercollie/jämthund som var jättefin och trevlig.

Annars är vår altan helt snöfri nu och det är strålande soooool! Härligt!

Kommentarer
Postat av: Maud

Förstår inte vad du menar med väldigt skällandeasg Han var ju jätteduktig lillkillen! Bara att träna på:-)

2009-04-04 @ 19:20:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0