Träning, träning

Vi hade kurs igår, jag och Kipper. Det var bara 3 till ekipage så det blev bra träning. Vi tränade platsliggande med störning, tandvisning (nog så svårt med glad hund), apportering, platsläggande, linförighet, hopp. Ja, i stort sett alla moment i lydnadsklass 1 utom ställande. Det gick väl ganska bra. Vet inte när jag ska tävla. Tycker inte att vi är redo än på länge. Får se hur vi gör till sommaren. Men när jag for till klubben så såg jag BARMARK! Härligt!
Och nu kan jag säga det inte blir några mer inlägg på ett tag. Måste träna istället för att blogga!
Kanske tar upp bloggen till hösten....eventuella resultat får Carina lägga in på sin sida:)
Tack och Hej!

Kommentarer
Postat av: Elenor & Texas

Grattis till fina utställningsresultat, Kipper är itne Fuuuul, Kipper är Snyyyygg!!

2009-04-20 @ 21:58:44
URL: http://www.goldentexas.zoomin.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0