Äntligen!

Hurra! Äntligen var det lite drag i spårlinan. Så ska det kännas! Kipper låg som en rem i spåret och tog vinklarna helt perfekt! Även pinnarna plockade han upp fint. Good Kipper!!!
Vad var då hemligheten? Jo, jag kom på det precis när jag hade gått klart spåret. Kipper satt och småpep i bilen. Han VILL ju, tänkte jag. Och då ska han FÅ det! Ut med hunden ur bilen, ingen liggtid på spåret, bara iväg. Och iväg bar det med besked! Hurra! Var det så enkelt? Ibland får man skämmas. Man har ingen hjärna ibland. Har lagt lite för svåra spår bara. Hurra!!! Vilken känsla det är när det lossnar. Motivationen kom tillbaka kan jag säga, hahahaha.

Kommentarer
Postat av: Jennie och Phoenix

Grattis, vad skoj att det funkade!

2009-08-10 @ 21:12:17
URL: http://phoenix.bloggagratis.se
Postat av: Elenor & Texas

YES! Där kom de! Förr eller senare så släpper det! Good KIpper!

2009-08-13 @ 14:57:46
URL: http://www.goldentexas.zoomin.se
Postat av: Maud

Duktig Kipper och duktig Maria!!! VAR i Nolby har de sett björnbajs???!!!???!!!???!!!

2009-08-13 @ 15:25:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0