Rolig jycke

Ibland är Kipper bara så underbar. I kväll så körde vi lite lydnad på den minimala gräsplätten bakom huset. Jag är ganska fokuserad och pratar med Kipper. Helt plötsligt står grannen två meter ifrån oss! Han står bara där blickstilla. Jag hoppar till men Kipper bryr sig inte. Det är sååå ovanligt att ha en hund som Kipper. Nu är han snart lika speciell som Ville, haha. I alla fall så undrade jag vad grannen ville och sa varsågod åt Kipper som rusade fram och hälsade. Nä, han ville inget, han hade bara hört mig:) Oooops? Ja, jag lät glad i alla fall!
Vi pratade lite om hans gamla hund. Sedan tränade vi vidare jag och Kipps.
I morgon blir det "genrep" på Sundsvalls BK med B!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag håller alla tummar och lite till inför Söndag. Även om uppflyttningen kanske kommer först i vår.

Birgit

2009-08-28 @ 18:54:40
URL: http://champis.pixbox.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0