Slut på semestern

och det är kanske lika bra det så det blir nån ordning på allt.
Jag gjorde i alla fall ett spår med bara slutpinnen och 300 meter men det gick till på ungefär samma sätt. Så då är det inte pinnarna eller vinklarna som ställer till det. Jag tror att Kipper inte riktigt tycker att det är så kul. Han måste bli mer motiverad!
Apropå motivation så sjönk min rejält igår! Jag var och la spår åt Njurunda ute i Ovansjö/Skatan och min spårgranne hade hittat björnbajs! Varför blir man harigare ju äldre man blir? Tappade helt spårlusten. Tror aldrig jag kommer lita så pass på Kipper att jag klarar av ett lägre spår....men vi får se.
Kom på jobbet i morse och B sa att hennes man hade hittat björnbajs (färskt med blåbär i) i Nolbytrakten (!) Va????
Han tror dock att det är samma björn...
Så vad tros om sök? Sök är väl en strålande gren att hålla på med va? Dessutom verkar Kipper ha talang för sök!
Ja, en sökgrupp behövs då. Några frivilliga?

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej!

Attans illa att vi har nästan 100 mil mellan oss! Jag hade gärna träna ihop.

Ses vi sista helgen i september?

Kram Elenor & lillebror

2009-08-10 @ 13:40:03
URL: http://www.goldentexas.zoomin.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0