Värdelöst!!!

Nyss hemkommen från spårskogen. Det gick skit som vanligt. Fast den här gången hittade Kipper inte slutpinnen och inte jag heller eftersom jag aldrig vet var jag har gått. Ingen kan ju anklaga mig för att "styra" hunden i alla fall.

2 pinnar utan slut: Betyg 0. Och jag som har anmält till appellen. Men det gjorde jag bara för att jag ska tvingas träna.
Nu måste jag tänka. Jag la spåret på bästa tänkbara mark. Vindstilla, mjukmossa, ca. 40 minuter liggtid. Vad mer kan en Kipps begära? Han spårade kanon till 1:a pinnen men sedan virrade han bara. Jag kom på det i bilen (för nu har till och med jag insett att det behövs en förändring) att jag ska bara lägga slutpinnen. Då får jag se om han "orkar" i 300 meter. Spännande. Ska testa i morgon.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hejsan!



Tack så mycket! Känns så himla bra kan jag lova!



Självklart siktar vi på fler, mycket vill ha mer vet du väl:P

2009-08-09 @ 21:35:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0