Tisdag

Här händer det inte mycket. Jag vill mycket men orkar inte.
Idag har syrrorna fått motionera Kipper igen. Kul och bra. Var en snabbis på lunchen.
Längtar tills det blir mindre kallt, känns som om vintern aldrig kommer ta slut.
Jag tränar och tränar med Kipper (nä, nu tog jag i, det gör jag ju inte) mest fritt följ men vi kommer liksom inte vidare. Det går bra i några steg sedan släpper han. Jag blir tokig! Måste komma på nåt bra utan att rycka halsen av honom som jag vill göra ibland. Nä, lite krav har väl aldrig skadat eller? Ska fundera på saken.
Har skrivit träningsdagbok och det är jättebra och nyttigt, skulle kunna träna oftare bara. Kommer inte ihåg hur ofta jag tränade förr men kan inte komma ihåg att det var så ofta. Inte lydnadsmoment i alla fall.
Ja, ja inte klaga igen. Har märkt att jag bara bloggar när jag har nåt negativt att delge. Kanske ska sluta?

Kommentarer
Postat av: Birgit

Du skriver också när det går bra.

Vi träffas på Söndag och då lär vi hitta lösningar på problemen när vi slår våra "kloka" huven ihop.

MVH Birgit

ps Den lille åksjuke valpen (4mån) har 1 gång hoppat in i bilen själv med lite godismuta.

2009-02-17 @ 18:37:50
Postat av: Tina & Theo

Jo han är ganska duktig på platsliggningen =)fick inte tag i nån filmkamera idag men jag kan fixa till helgen tror jag & se om vi kan filma lite då..har du ngr önskemål om vad som skall filmas?lydnadsträning eller ngt annat?



krama

2009-02-18 @ 08:59:43
URL: http://goldentheodor.zoomin.se
Postat av: Tina & Theo

Jo visst vi kan köra dom olika momenten i 1an & lite lekfreestyle kanske =)



Theo har ju blivit lite könsmogen nu så han är ju lite jobbig han också men de får man ta ..bara att strunta i honom nr han är som värst..De jobbiga är att han skall kissa över alla :P

sånt får han sluta med..sånt orkar vi inte med.

Ska ut & träna med en kompis idag ska se hur bra de går..de är en tik. Men han sköter sig bra med henne. Så hoppas de går bra idag =) vi skall träna lite freestyle & lydnad =)..tänkte att nån gång skulle vi göra ett freestyleprogram tillsammans kul kul :)

2009-02-18 @ 10:11:34
URL: http://goldentheodor.zoomin.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0