Kipper fyller 6 månader!

Och naturligtvis alla kullsyskon också! Grattis på er alla!
I morgon ska Kipps vägas och mätas. Tror inte han har gått upp så mycket i vikt, han bantar och dessutom äter han inte torrfoder längre. Nä, blött och smaskigt ska det vara, gärna vår mat. Eller små barbie-skor eller dylikt. Vi får se i morgon.

Idag har vi haft kalas för S, det tredje som sagt. H kom och tog med Kipper på en rastningsrunda på ca 3 timmar! Har man fina vänner eller vad? Kipper hade roligt och fick både gå lös och i koppel. Toppen med en trött hund så här på kvällskvisten. Kipper har ju som sagt lite överskottsenergi nu för tiden. Och det med rätta! Men det ska bli ändring på det. Min kvällslektyr är just nu "Sikta på 10:an" och ju mer jag läser ju mer jobb inser jag att det är att träna lydnad. Ska jag orka? Jag är ju en "allt eller inget"-människa. Jag ska ge det en chans i alla fall. Just nu känns det jobbigt att "börja om".

Kommentarer
Postat av: Elenor & Texas

Grattis Kipper

Kram Elenor & Texas

2009-01-10 @ 23:30:56
URL: http://www.goldentexas.zoomin.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0