Ridhusträning

Måste bara skriva och tala om hur det gick! Det gick bra! Faktiskt. Tack Birgit för värdefulla tips!
Vi gjorde som så att vi BARA tränade kontakt. Så fort Kipper tog kontakt så fick han en godis. Funkade klockrent! Ett tag i alla fall, sedan märkte jag att koncentrationen började svikta så då gick vi ut. Bra va? Jag måste erkänna att det var svårt. Jag fick inte säga nej, inte rycka i kopplet, inte vara negativ. Så neggo-Maria byttes mot mes-Maria. Kipper gillade det. Tror jag det. Får se hur vi gör i framtiden. Blandar stil troligtvis efter behov. Allt för att förvirra.
Nä, men det kändes faktiskt jättebra!! Kipper blev så taggad av att vara med mig så jag kunde inte låta bli att träna lite fot. Å vad bra det gick! Det är mycket som kan ändras med inställning tydligen....

Kommentarer
Postat av: Birgit

Kul kul att det fungerar så bra.

MVH Birgit

2009-01-29 @ 17:21:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0