Rolig hund

Kipper är jätterädd för nysningar! Nä, inte rädd precis men när nån nyser så blir han jätte fundersam. Han ser så rolig ut då. Det går inte över heller. S är jätteförkyld just nu och nyser stup i ett så man kan ju tycka att Kipps skulle bli van men inte då. Fniss.
Igår på promenaden så markeringskissade han för första gången! Jag skrattade tyst så skoj var det. Äntligen känns det som att vara på promenad med en riktig hund. Jag är knäpp, jag vet. Kipper lyfte på benet mot en snöklump där det var en annan hund som hade kissat före. Så stor kille nu!

Ja, mycket annat händer det inte. Ska på ridhusträning ikväll och då ska det BARA tränas kontakt.

Kommentarer
Postat av: Elenor & Texas

Hej!

De är så himla roligt att läsa din blogg, jag känner alltid igen mig. Texas reagerar också alltid när nån nyser, å då ska det tilläggas att jag har gått omkring och nyst i 1.5 månad snart..att han aldrig vänjer sig. Samma sak gäller när de köksfläkten slås av, eller om det ringer på Tv, Texas skäller varje gång, eller snarare nöffar...kanske borde bli dags att se ett visst mönster Tex?? Men icke... ;)

Dock har Texas inte markeringskissat än...han tuttar på nappar istället...nått gick fel med "lila" skratt

Underbara hundar!!

2009-01-28 @ 20:15:59
URL: http://www.goldentexas.zoomin.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0