Kvällsmys

Idag jobbade jag, helt OK i detta väder:)
När jag kom hem så stod Kipper på klorna och hoppades på att få göra någonting. Besviken blev han för jag tog honom med upp i sovrummet och så sov vi en timme. Efter det var jag lite piggare så hela familjen åkte till Birsta för lite oseriös shopping...
På hemvägen rastade vi Kipper vid Kubal. Hade ju liksom sådär bara låtit en dummie slinka med i bilen:)
Så Kipper fick några sök (uppletande) i gräset. Vilken näsa min kille har! Jag blir faktiskt impad ibland. Jag lade också på avlämningar, det gick sådär men jag har inte bråttom med dem. Det ska vara kul att leta.
Efter letande i höggräset så såg Kipper ut som om han hade badat!

Finns inget dåligt väder! Vatten som vatten...
När vi kom hem gick han direkt och lade sig på favoritplatsen: Halvvägs upp i trappen med huvudet på ett trappsteg.
Bekvämt! Och så ser han så bra vad vi gör där uppifrån!

Härligt med trött hund!

Kommentarer
Postat av: Maud

Sötaste Kipperpojken! Klart du är nervös för att lämna bort honom. De kommer ju inte att vilja lämna tillbaks en så söt kille:-)

2009-07-21 @ 08:35:58
URL: http://www.syrrorna.se
Postat av: Jennie och Phoenix

Hejsan!



Ja det är härligt att ha gott om tid till lilleman, fast ibland har man svårt att komma på vad man ska göra...



Ja hon var riktigt söt! Jag tycker att det är fint med dom är lite större i typen så Eliska passade mig bra. Phoenix är ju oxå stor:P



Kul att man kan inspirera andra:) Blir roligt att höra hur det gick med spåret sen...

2009-07-22 @ 15:11:23
URL: http://phoenix.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0