Nervös

för att lämna Kipper på hundpensionatet på fredag! Det blir första gången borta för min lilla skatt, ja förutom hos mormor då:) Nästan 5 dygn ska han vara där. Jag ska troligtvis åka dit på torsdag och bädda åt honom så han känner sig som hemma och ta med en låååång lista på det som jag tycker personalen bör veta, haha. Men det känns lite kymigt i alla fall.
Nu jobbar jag denna veckan men på fredagmorron sticker vi till Stockholm. Jag älskar Stockholm! Fast nu blir det utan Kipper då....ja ja det får väl gå!

Här är vi vid Spikarna på Alnö. Sekunderna efter fotot så hoppade han i vattnet så klart!

Annars så försöker jag njuta av semestern (inte så lätt när man jobbar hela tiden). Jag försöker klämma in alla "måsten" som tex. grillkvällar, vara vid vatten mm. Tur man har en "trädgård" som sköter sig själv.


Nä, nu är det dåligt väder igen. Vill träna Kipper nu!

Kommentarer
Postat av: Jennie och Phoenix

Hejsan!



Låter jobbigt att lämna bort vovvsingen. Phoenix har varit borta en två dagar typ men det var tillräckligt. Då var det ändå hos en kompis... Fast jag tror att man själv har det jobbigare än hunden, om det är någon tröst:)

2009-07-20 @ 10:14:34
URL: http://phoenix.bloggagratis.se
Postat av: Elenor & Texas

Jag säger bara hahahaha!!! Tidigare har vi sagt att våra hundar är lika, men du och jag är tydligen också lika, skratt! Jag hade inte heller lämnat texas tidigare, jag hade också ångest inför det, så jag förstår dej. Vi var ocskå i stockholm på semestern, jag I love that town!

Jag har inte heller bestämt mig än ang kennelträffen....Jag jobbar egentligen och tågen är svindyra..suck! Men jag vill gärna så jag ska se vad jag kan göra

Men åker ni upp så måste jag nog se till att komma, känn ingen press, haha!

Stor kram och trevlig semester!

>Elenor

2009-07-20 @ 14:24:30
URL: http://www.goldentexas.zoomin.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0