Skit också!

På många sätt. Jag själv mår fortfarande inte alls bra. Vit i halsen och huvudvärk. Ja ja bara det är borta om en vecka för då blir det Stockholm.
Orkar inte heller träna Kipps. Idag gästspelar jag på jobbet förresten. Men det var väldigt jobbigt att gå ute i fabriken. Blev illamående. Jag fattar inte vart jag har blivit smittad. Ingen annan jag känner är dålig. Det är väl inte svininfluensan? Nä, då borde man vara ännu dåligare...

Jag har ju haft lydnadsuppehåll i minst 2 månader nu men igår så var jag bara tvungen att testa (ja, mitt i sjukdomen).
(Kipper fick också vila i 2 dagar efter sin mega-vaccination).
Hur som helst: Kipper var precis som jag ville ha honom. Rejält taggad och fokuserad. Och GLAD! Viftade på svansen hela tiden. Jo jo.

Annat skit är vädret. Regn, åska och stekhett blandat. Det är bra med Kippers tassar så man ser om han är skitig:)


Nä, ikväll blir det surströmming hos mor och far!

Kommentarer
Postat av: Elenor & Texas

Hej!

Hur sa vi nu...skulle ni upp till kennelträffen??

Kram lillebror

2009-07-19 @ 23:01:17
URL: http://www.goldentexas.zoomin.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0