Stockholm here I come!

Nu har jag packat klart. Otroligt att det blir så mycket packning ändå:)
Idag var jag på hundpensionatet och lämnade Kippers saker som han ska ha där. Personalen är väldigt trevlig och säger varje gång till mig så fort jag tittar in där: "Ja vi har ju läst mycket hundpsykologi men det skulle vara bra med människopsykologi också". Så orolig är jag väl inte, eller?

På hemvägen innan regnet kom så stannade jag till vid fiskdammen i Nolby. Den där "dammen" där det inte badar människor utan bara hundar. När jag hade släppt i Kipper i vattnet så kommer det en naken gubbe simmande! Han växlar mellan att simma som vanligt och under vattnet...ieuw som S säger. När han är ca 30 meter från oss så skriker han åt Kipper: "Vill hunden bada?" Nä, han har redan badat säger jag och är på väg upp. Då dyker karln igen och Kipper blir helvild och tänker sticka efter. Som tur är får jag stopp på honom! Himla gubbe! Det är sant att det inte badar folk där ju. Snusko.

Nu måste jag bara visa vad S har gjort åt mig:
Förmodligen världens enda och bästa pärlplatte-tollare!! Jag lovar, jag var inte med när hon gjorde den. I så fall skulle svansen kanske vara lite mer rastypiskt rätt ut, ha ha! Men visst är den snygg!!

Nu blir det Stockholm!!!!!

Kommentarer
Postat av: Amanda

Gubben som badade heter Tage och brukar bada där. Han är ett orginal som är lite halv-kocko tror jag. Han bor där i skogen också där plus att han brukar stå och smyga på folk. Weird snubbe asså...

2009-07-24 @ 14:54:45
URL: http://anussniffarenamanda.blogg.se/
Postat av: Maud

Stämmer som Amanda säger. Fast han bor i huset ovanför min mamma. Brukar rasta en schäfer i Nolby, har haft bouvier förut och tävlat.

2009-07-24 @ 17:48:30
Postat av: Ewa

Ha, ha då vet till och med jag som bor i Husum vem han är!

2009-07-24 @ 22:45:37
URL: http://www.fozasos.se.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0