Hemma igen!

Skönt att vara hemma igen. Har faktiskt inte längtat hem en enda gång dock. Har haft det helt fantastiskt i Göteborg. På alla sätt.
Men nu är det tillbaka i vardagen som gäller. Eller, det är ju helg nu. Utställning i Kramfors på Lördag. Utställning i Kovland på Söndag. Orkar jag? Just nu känns det jobbigt i magen.
Jag är väl ingen utställningsmänniska. Jag ska inte trimma Kipps bara för det. Eller rättare sagt: Jag ska inte trimma Kipps bara för att han inte gillar det. Jag känner för att vara snäll. Undrar om domarna känner för det också? Tur att inte hundarna vet att de blir bedömda efter utseendet.
Återkommer med resultat.

Kommentarer
Postat av: Elenor & Texas

Hej!

Va trevligt att vi varit i götet, eller jag antar att du varit här på jobbuppdrag? Va du än har gjort här så hoppas jag att västkusten har gett dig mersmak. Synd vi inte hann ses, men det går fler tåg. Lycka till med modellkipper! Modelltexas ska också visa upp sig i vänstervarvet på söndag. Vi kan ju höras om ang vilken domare som hade bäst syn, skratt!

Kram Elenor & Tex

2009-06-06 @ 16:23:31
URL: http://www.goldentexas.zoomin.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0