Icketräning

det är vad vi sysslar med jag och Kipper just nu. Och det känns väldigt bra faktiskt. Pressen har släppt. Nu ska jag INTE tänka tävling, bara kul. Ja, jag kan tänka om.
Det här roade vi oss med i går kväll:

Ja, tyvärr finns det snus att tillgå i huset och Kipper gillar det:( Han fick det inte som belöning efteråt i alla fall:)



Här satt jag en tvättboll på nosen. Märks det att jag har tråkigt? Kipper gillade det inte, kolla ögonen!
Annars älskar Kipps tvättbollar, jag har inga kvar snart (men då blir det mer shopping).



Så här ser han ut alltsom oftast. Sötnosen min.



Vår favoritrastningsväg....ser ni också ljuset bortom mörkret?

Kommentarer
Postat av: Catta

snygg kipps ! Hoppas vi kan ses snart. kanske på vägen till eller från mina föräldrar i aug? Kram påer

2009-06-23 @ 14:37:13
URL: http://festis.zoomin.se
Postat av: Amanda

Djupingen herself! Plus att jag köper aldrig mer ut snus åt kipper, jag trodde det var till pappa!

2009-06-23 @ 16:04:46
URL: http://anussniffarenamanda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0