Lunchpromenad

i hettan. Vi var upp i skogen ovanför mitt jobb. Hur fint som helst där. Kipps sprang i bäcken och när jag sa STÅ för jag ville ta ett kort så gjorde han ett perfekt platsläggande! Tok-kipper! Inte med en min såg jag att han tyckte det var kallt eller obehagligt (han var inte ens rädd om nötterna). Bra, då vet jag det om han krånglar på en plan nångång.

Lite dålig bild men man ser i alla fall vattnet:) Han slängde till och med ut benet precis som han gör hemma på golvet, ha ha!

Lilla bäcken..
Nä, det var en trevlig lunch.

Kommentarer
Postat av: Elenor

Haha! Tok Kipper! SKRATT!

2009-06-25 @ 14:52:28
URL: http://www.goldentexas.zoomin.se
Postat av: Jennie och Phoenix

Hejsan!



Ja han skötte sig jättebra trots att det inte blev något första pris. Bara att ta nya tag:) Kör ni nåt viltspår?

2009-06-27 @ 22:48:37
URL: http://phoenix.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0