Äckligt nöjt inlägg

Nu ska jag verkligen berömma min hund! Kipper är fantastisk! Tollare-Terv 1-0 idag i alla fall...
Vi var i slalombacken hela förmiddagen. Mycket folk och Kipper var med. När det inte hände nåt så tippade han omkull och låg och spanade. Brydde sig inte om att det nästan åkte folk på honom. Underbart. Sedan när jag ville ha fart på honom så startade han i 110! Good Kipper!! Mattes hund!
Han är för övrigt väldigt social. Vill verkligen hälsa på alla. Efter ca 1 timme satte jag honom i bilen för då tyckte jag att det räckte. Han var ju så duktig och koncentrerade sig så bra.
Annars så tränade jag ingångar med apporten igår kväll. Det gick kanon första gången! Men inte när jag skulle göra flera gånger...

Kommentarer
Postat av: Tina & Theodor

va roligt att han är så duktig! =)

När skall ni ställa nästa gång?har ni ngt planerat?

kramar

2009-03-14 @ 23:59:16
URL: http://goldentheodor.zoomin.se
Postat av: Jennie och Phoenix

Hejsan!



Jo jag är jättenöjd med honom! Han sköter såna saker kanon. Tycker att det är helt okej om man inte har full koll på sin hund med, MEN då ska man inte ha dom lösa... Självklart kan den lydigaste hunden också göra fel men det är kanske mindre sannolikhet att det händer nåt.



Kul att det går framåt med Kippers träning! Han är ju så himla fin:) Lycka till i fortsättningen.

2009-03-15 @ 13:18:33
URL: http://phoenix.bloggagratis.se
Postat av: Tina & Theo

Jo theo är toppenduktig..han sov nästa hela vägen denna gången också..vi åpkte med en till tollare som va med på utställningen i piteå så dom låg & nosade på varandra lite också=)

ja jag lovara tt jag skall försöka filma lite ..de e dåligt av mig nu! heheh skall få nån att filma mig till helgen förhoppningsvis!!

Hur går e för er?får man se ngr filmer från nån träning kanske?

kramar

2009-03-16 @ 12:46:07
URL: http://goldentheodor.zoomin.se
Postat av: tina & theodor

hahah ja jag trodde inte de skulle gå så bra som de faktiskt gjorde men men jag är supernöjd! Hur går de för er? Hur långt har ni kommit?

kram

2009-03-17 @ 10:11:43
URL: http://goldentheodor.zoomin.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0