Träningen

gick väl bra. Varken mer eller mindre. Full koncentration på mig när vi jobbar men väldigt nyfiken och uppe i varv när vi inte gör det. Ska fundera på om jag ska bry mig om det. Hatar fortfarande snön. Igår kom det ännu mer. Suck.
Måste ändå säga att jag är lite imponerad över Kippers snabbhet i lydnaden. Hoppas det håller i sig.
Annars gillar han tik-kiss väldigt mycket nu. Stor pojke. Men äta vill han inte. Behöver inte det heller eftersom han fick så mycket korv på träningen. Äter syskonen bra eller dåligt? Och i så fall vad äter de???

Kommentarer
Postat av: tina & theodor

Theo äter som en häst..allt han får tag i... vilket inte är lika mycket nu när matte lärt sig att man måste stoppa undan ALLT!!

Men vi ger juu honom spceific & kommer fortsätat med de.Han äter ju valpfodret. Har inte gjort slut på 2 säckar ens sen vi fick honom men han har ju fått massa kletmat istället så =)

Va äter Kipper då...eller vad borde han äta ;)

kram

2009-03-24 @ 09:26:00
URL: http://goldentheodor.zoomin.se
Postat av: tina & theodor

Theo äter som en häst..allt han får tag i... vilket inte är lika mycket nu när matte lärt sig att man måste stoppa undan ALLT!!

Men vi ger juu honom spceific & kommer fortsätat med de.Han äter ju valpfodret. Har inte gjort slut på 2 säckar ens sen vi fick honom men han har ju fått massa kletmat istället så =)

Va äter Kipper då...eller vad borde han äta ;)

kram

2009-03-24 @ 09:28:27
URL: http://goldentheodor.zoomin.se
Postat av: Elenor & Texas

Heeej!

Du anar inte hur gärna jag vill träffa dig och din underbara hund! Ta vara på all energi, jag älskar Texas energi (för det mesta ;) ) jag kan genom dina blogginlägg läsa att Kipper också har en underbar energi som du tar vara på, duktiga mattar :)

Inte trodde jag att maten skulle vara ett problem, men även där sitter vi i samma båt. Texas äter BARA specific, ställer jag fram något annat torrfoder så luktar han lite kräset på de och går sen därifrån. Men men...ingen ide att bråka med honom om de, jag får väl köpa specific då borstskämd

Lyfter Kipper på benet när han kissar? Texas kissar fortfarande som en kärring! Snutten!

Stor kram till er!

2009-03-24 @ 10:33:17
URL: http://www.goldentexas.zoomin.se
Postat av: Maud

Vad kul att det går bra på kursen. Har aldrig tvekat att det skulle göra det. Passivitet kommer han att få träna i massor i vår när syrrorna äntligen ska få träna igen! Han kunde ju slappna av i slalombacken så det kommer att ordna sig på klubben och bland många hundar oxå.

2009-03-24 @ 12:00:28
Postat av: Maria

Kipper äter INGET torrfoder alls. De sista veckorna har han kanske ätit 1 dl om dagen, nu börjar han tappa vikt ju...det började med att han ratade specific. Kanske ska testa det igen...ALLT annat äter han! Gärna grönsaker och bröd. Funderar allvarligt på att koka egen mat till honom. Kletmat funkar inte heller.

Kipper lyfter på benet alltid. Och gillar som sagt kissfläckar väldigt mycket.

Och vi vill också träffa alla syskon!!

2009-03-24 @ 13:02:01
Postat av: Tina & Theodor

hejsan.

Festis är inte kräsen alls :)

Nu får han Rolyal Canin Adult.

Funkar kanon.

Ska börja riva ner morot o maten så kommer de röda pigmenten fram mera =)

Kramar

2009-03-24 @ 15:33:11
URL: http://goldentheodor.zoomin.se
Postat av: tina & theodor

de sista där är ifrån catta :P ahahaha

2009-03-25 @ 11:28:16
URL: http://goldentheodor.zoomin.se
Postat av: Phoenix

Tack för grattiset på min födelsedag!

Jag gillar inte heller torrfoder, ska äta massor med tårta idag så att jag kan fasta från törkulorna ett par veckor till. För det får man va???

2009-03-25 @ 12:52:06
Postat av: Sara och Gioia

... och Gioia äter nog liiite för mycket :-) Jag ger henne Specific men hon mumsar gärna i sig resterna från Mysans Royal-canine foder och dessutom är det alltid rent och fint under lillhusses barnmatstol. Allätare med andra ord. Tror du inte det där med tik-kiss intresse och dålig aptit kan hänga ihop?



Ska bli så kul att ses på söndag. Ha det bra så länge!

2009-03-25 @ 22:41:48
URL: http://gioia.zoomin.se
Postat av: Helena och gibson

Oj vad sen jag är på att svara =). Gibson fick valp mat royal canin ända fram till igår och de åt han väldigt dåligt av men nu har jag bytt till vuxen samma sort och de mumsar han glatt i sig. eller han har ju bara fått det två gånger än och än så länge så går det ner med en väldig fart...jag utvärderar ytterligare om ett par veckor =)

2009-03-28 @ 13:18:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0