Lunchträning

Idag var jag effektiv. Ut på lunchen och åkte upp i skogen ovanför mitt jobb. Gjorde ett litet uppletande (skam den som ger sig!) i en smal korridor. Det gick bra. Fin vindning på föremålet (mjuk apport) och bra grepp. Kipper släppte strax framför mig (jo, jag var bortvänd) men det struntar jag i just nu. Bra mycket bättre än att inte hämta alls! Körde 2 ggr, lika bra. Gick sedan en snabb promenad och droppade apporten bakom ett träd så Kipper skulle få ta den på tillbakavägen. Och det gjorde han! Good Kipper! Efter detta var han helt slut. Snacka om dålig kondis/varmt väder mm mm.
På vägen tillbaka såg jag världens bästa apellspår marker. Det måste bli ett spår snart, kanske ikväll? Sugen...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0