Slöträning

Igår på lunchen hade jag bestämt mig för att inte träna något. Vi gick rätt långt på promenad och jag sa inte ett knyst. Intressant att se hur väl Kipper håller kollen ändå på mig. Men när vi skulle vända så tänkte jag att "man borde träna lite ändå". Så det blev en platsliggning:

Kolla vad stelt han ligger! Men riktigt ser att han inte är bekväm med det.
Känns inte bra att ha "problem" med platsen. Har jag aaaaaldrig haft med Ville. Hm.
När jag kom till modern så var jag tvungen att fråga: Säger ni stanna till Kipper nångång? De hävdade att de aaaaaldrig säger någonting. Knappt flaska. Ok, sa jag.
Helt klart är killen förvirrad! Men jag ska på lydnadshelg nästa helg så då ska jag få råd! Kul va? Sen om jag följer råden vet jag inte:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0