Typiskt!

Bara för att man har anmält till tävling (tvingad) så gick Kipper verkligen uuuuurdåligt i går kväll när jag skulle köra lite lydnad. Men men det är ju bara 150:- i sjön, vad är det mot en utställning:)
Kipper var seeeg (har aldrig hänt) och fattade verkligen nada. Ligg, vad är det?
Ja ja så det kan bli.
Kan säga att Kipper verkligen inte är färdig för nån tävling ännu....om nu nån hade trott det.
Att han kan gå bra är bara lyckträffar, ha ha.

Positivt är att han spontant plockar upp saker, både ute och inne, för att leka med. Kul. Fast man orkar inte alltid leka när han kommer till en numer:)
Nu ska Kipper bo hos min mor och far för jag drar till Stockholm i morgon.

Kommentarer
Postat av: Tina & Theodor

Varför har du inte sagt att du gått en lydnadstävling??såg de på carinas hemsida.

va roligt =)

hur kändes de?den va inoff?när kommer den offeciella??

kramar

Tina & Theo

2009-05-28 @ 11:39:00
URL: http://goldentheodor.zoomin.se
Postat av: Tina & Theodor

förstår precis va du menar =) men när va den tävlingen då?

de är ju långt kvar tills den 18 de hinner du med . hundarna upp & ner från dag till dag..& även vi förare skall inte glömmas..Ibland vet jag inte om det är jag eller theodor som behöver fixa till koncentrationen & orka hålla fokus på de vi gör:P

va e d för dk som behövs tränas bort?

har ni filmat ngt?hade varit kul & se er =)

jag försöker fixa med theos film på tävlingen men de går lite trögt..jag är ju inte så bra på datorer hahah..

kram

2009-05-28 @ 13:12:26
URL: http://goldentheodor.zoomin.se
Postat av: Jennie och Phoenix

Hejsan!



Jo vi gör mycket skoj tillsammans! Härligt att ha bra träningskompisar och alla grabbarna kommer bra överens så det är skönt. Flytta upp du så ska du få vara med och träna. Vi välkomnar alla tollare:P



Skoj med tävling! Det kommer säkert att gå bra!

2009-05-28 @ 15:56:51
URL: http://phoenix.bloggagratis.se
Postat av: Tina & Theodor

Göteborg????men va då måste vi ju träffas=) du skall inte ha med kipper eller??

svårt att ta bort sånna dk som redan är inlärda.Jag gör axelryck för aätt rätta till theodor om han kommer fel i linförigheten..jättesvårt att ta bort :s

krams

2009-05-28 @ 23:54:39
URL: http://goldentheodor.zoomin.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0