Utställning i Timrå

Ännu en dag på utställning! Nu är man riktigt bränd i ansiktet. Det är bara på utställningar eller tävlingar jag blir lite röd för då tvingas jag vara i solen, annars avskyr jag sol. På mig alltså.
Jag hade en ny strategi idag. Kipper fick inte vika från min sida, inte kissa, inte så mycket som se åt nån annan.
Det gick bra faktiskt. Han kopplade av mycket bättre men orkade inte riktigt hålla ihop hela dagen. Men som sagt mycket bättre.
Det var ännu en glad domare idag. Hon höll på att skratta ihjäl sig och ett tag så höll hon i Kipper och jag var "domare". Helt crazy var det. Birgit fick några klockrena kort på vår "lustiga" dans. Ha ha. Men det stog VÄLVISAD på kritiklappen! Ha!
Ja, jag kämpade väl...Kipper älskar utställningar.
Får väl se hur kul det är på en officiell utställning.
Annars glömde jag träna stegen på Timrå. Irriterande. Får väl åka dit enkom för det och träna lite på annan plan.
Dagens resultat: HP, BIR (sexa i gruppen, typiskt)

Kommentarer
Postat av: Birgit

S-valls BK har en låg stege som jag tror fungerar bra. Vi tar den på söndag. Birgit

2009-05-04 @ 15:42:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0