Äntligen tränat!

Sök den här gången. I Lögdö av alla ställen. Helt otroligt svårt att hitta dit ju. Den som har ritat Timrås infrastruktur skulle jag vilja slå. Men men.
Väl på plats och jag skulle byta om så hade jag fått med mig S:s överdragsbyxor. Ingen hit. Det blev jeans med mysbyxor utanpå, haha. Gissa om det blev blött? Nåja, men blir så varm ändå när man springer omkring i skogen så det löser sig. Apropå springa. Kipper bara sprang och sprang. Raka fina skick men han "hittade" inte figgen.
Eller så struntade han i den? Fast han tog den senare när han hade sprungit av sig. Det var ju faktiskt nästan 2 månader sedan vi tränade sök. Kanske berodde på det? Nåja, roligt var det i alla fall. Speciellt när figgarna inte ligger där det var tänkt, haha. Svårt blir det.
Annars gjordes det en helrenovering av Kipps igår kväll. Ja, kamma och borsta på alla sätt och vis en lördagkväll. Toppen. Men efter storstädningen så är man rätt less på allt hår. Det blev faktiskt bättre.
I morgon är det måndag igen och jag hann inte med helgen, suck.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0