Nu är det på tiden

att den här hunden börjar dra in lite priser också! Sa C nyss när jag visade honom hur bra det går för alla syskon. Ja, haha, det kanske är dags. Jag har verkligen inte haft lust med nån träning på sista tiden. Men vardagstränar gör vi och jag tycker att lill-Kipper börjar mogna lite. Får väl ta alla klasser i en följd till våren. Nä, tror inte det.

Kipper är så rolig att gå ut med. Han älskar verkligen alla djur och människor. I morse hälsade han på en katt i koppel. Kipper är så glad. Jag kommer ihåg att han inte var det som valp. Då var han rätt tråkig och underlig. Men nu är han perfekt! I alla fall just nu, haha.

Vi har varit ut på långpromenad både lördag och söndag. Så mysigt!

Skulle ha varit på sökträning idag men C åker bort till Stockholm strax i flera dagar så jag var tvungen att underhålla honom lite...

På torsdag far jag till Stockholm så det jämnar ut sig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0