Fillingen

har vi varit i i helgen. Ett himla fult namn på en otroligt vacker plats där höga kusten börjar norrifrån.

Så här fint var det imorse när vi tog morgonpromenaden upp på berget.

Det var AfBV-MNLO (Avdelningen för belgiska vallhundar - mellannorrlands lokalområde) som hade "trivselhelg" med LO-mästerskap. Jag och Kipps "tävlade" inoff. i appellen. Kul var det och än en gång gick spåret fint! Lydnaden gick bättre än sist och det känns kanon att jag kanske har hittat flera knappar att trycka på när det gäller mitt och Kipps samarbete.


Kipper gillade verkligen promenaderna i helgen och det gjorde faktiskt jag också, haha!

Fina, mysiga stugan!


Kipper och S slåss om en filt...

Vi sprang på stranden och hade allmänt trevligt hela helgen!

Är så nöjd med min lilla Kipps!!!


Kommentarer
Postat av: Catta & Festis

nu har du min blogg länk :)

2009-09-09 @ 16:10:00
URL: http://cattafestis.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0