Okända vägar

Idag var jag och Kipper ensamma på promenad i Västbo-skogarna. Jag hittade en för mig okänd stig och följde den. Sånt är kul tycker jag, att inte veta var man kommer fram. Vi kom i alla fall ut på en skogsbilväg och följde den åt båda hållen. Inte samtidigt. Bäst som jag går där så ringer telefonen och jag måste hem och äta. Mor och far bjuder på middag. Kalas. Skynda, skynda. När jag kommer hem så tycker jag att det luktar lite väl mycket "skog" om Kipper. Jo, mycket riktigt. Nån himla grå sörja inkletat i pälsen. OK, duschen nästa. Kipper HATAR att duscha. Nu luktar han Palmolive Aroma Therapy Sensuelle eller nåt. Jag tog det första jag fick tag i. Luktar gott!

Gääääsp!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0