HD ED UA

Fick papperen från SKK idag! Så skönt att Kipper är röntgad nu. Det var en pärs. Därför dröjde det ett tag. Gillar inte att se Kipper "borta". Hatar lugnande/sövning.
Kipper fick "uppvaknande" spruta men hjälp vilken lång tid det tog! Han bara "var död". Jag stressade upp mig och försökte få tag på nån personal utan resultat. Jag la mig på knä brevid kipper och frågade om han inte hade tänkt vakna snart. Dunk, dunk sa svansen men han öppnade inte ögonen. Då kom det en liten tår ändå. Go-Kipper.

Vänster höft: A
Höger höft: B

Armbågar: 0

Fick en fin bild av Birgit idag:

Kommentarer
Postat av: Jennie, Phoenix och Dice

Grattis till fria höfter! Snygg bild!



Dice är betydligt mindre än Phoenix egentligen men han har mycket bättre hållning så när dom sitter ser han lika stor ut:)



Kram

2010-04-28 @ 18:04:12
URL: http://phoenix.bloggagratis.se
Postat av: Elenor & Texas

YES! Grattis!

2010-04-29 @ 19:30:37
URL: http://www.goldentexas.zoomin.se
Postat av: Helena och Gibson

Fin bild! och grattis till röntgenresultaten! Härligt att veta att allt är OK!

2010-05-02 @ 13:02:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0