Träning

Nu har jag äntligen börjat träna lite mer frekvent och eftertänksamt, haha. Beror nog på att vi är anmälda till tävlingar. Igårkväll tränade jag platsliggning på ICA parkeringen. Gick kanon. Det kom cyklister framför näsan på Kipper där han låg. Tur att jag inte stod på fullt avstånd då, kunde gått illa. Men det gick bra och var en toppenstörning! Nu ska jag träna flera minuter på fullt avstånd utan störning.
Tränade också ställande så klart.
Ska försöka hinna med det och lite räddning innan vi åker till Stockholm i helgen och Kipps är hos mormor och morfar. Och SPÅR! Budföring...Mycket blir det men det är kul!

Efter ett sök. Bilden har jag snott från Lena med Odin, hoppas det är OK.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0