-28 grader

Less. Kipper har gått in i vinterdvala. Tidigare har det gått bra men den här veckan har det blivit för mycket för Kipper. Nu vill han inte gå ut längre. Jag är rädd att han ska bli slö. Han har inte sprungit lös på säkert 3 veckor en längre stund. Rastningarna på 10 minuter räknar jag inte. Jag vet att -28 grader inte är såååå kallt men vi bor vid kusten och det blåser. Skit. Är verkligen less nu. Orkar inte träna inne heller. Värdelöst. Utställning till helgen. Kommer gå skit. Suck.

Bild från ifjol på samma utställning.

Nä nu måste jag rycka upp mig! På med skoteroverallen!


Kommentarer
Postat av: Jennie, Phoenix och Dice

Hejsan tjejen!



Dags att rycka upp sig och gilla läget:) Klart det kommer gå bra i helgen. Jo vi kommer så då får du se lilltrollet mitt. Men Phoenix får stanna hemma, han får inte plats.



Kramen

2010-02-25 @ 06:57:19
URL: http://phoenix.bloggagratis.se
Postat av: Jenny

Hej!



Vad spännande att följa någon annan som tränar. Jag har haft en lat start med Zelda men hoppas på att komma igång riktigt ordentligt nu! :)

Du får mer än gärna maila mig tips och trix på hur jag ska komma igång med min 9 månaders skrutt, jag är öppen för alla förslag som den nybörjare jag är ;)

2010-02-27 @ 19:42:13
URL: http://jewed.dinstudio.se
Postat av: Tina & Theodor

När kommer bilder ifrånj utställningen??sjukt nyfiken ju! Grattis förresten!

kramar

2010-03-02 @ 11:23:27
URL: http://goldentheodor.zoomin.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0