Vinter

är jag less på nu! Snö, snö och åter snö! Hoppas det är nån som hänger på när jag flyttar söderut.
Idag har vi varit i slalombacken hela familjen. Kipper sköter sig mycket bra måste jag säga. Efter en timme så kan folk köra över hans svans och han bryr sig inte. Cool kille!
Fast han grävde en del fallgropar i snön och hopade upp och skulle pussa lite för många åkare. Han stod och pep när S åkte iväg i liften. Söt.
Det var mycket folk och fint väder. Nu fattas bara en ordentlig lösspringning för att helgen ska vara komplett. Ska åka till mitt jobb och fixa det ikväll. Enda stället som är plogat. Ska man ta med lite träningssaker? Känner inte för det. Tränade i alla fall platsliggning i backen idag, gick kanon.
Skulle verkligen behöva trimma min hund lite också.



Kommentarer
Postat av: Jennie, Phoenix och Dice

Hejsan!



Låter som en härlig dag! Men jag förstår din tankegång. Har många ggr tänkt tanken på södern:) Vi följer med...

2010-02-07 @ 18:53:39
URL: http://phoenix.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0