Skit också:(

Nu var det Kippers tur att bli påhoppad av en lös, arg hane. Vi var ute och promenerade i villaområdet där vi bor och vips springer det ut en typ samojed rakt fram till Kipper. Han siktar på halsen och Kipper hinner inte försvara sig. Man blir ju lite ställd i en sån situation så det tog väl några sekunder innan vi kunde få iväg den elaka hunden.
Grannarna tittade på och skakade på huvudet. Hunden var tydligen känd för det där beteendet och hade också bitit människor!!?. Nåja vi gick vidare och så hoppas jag att Kipper inte tog skada men man kan ju aldrig veta.
Mina föräldrar var med och blev livrädda i alla fall. Inte bra, mamma som är hundrädd redan.

Kommentarer
Postat av: Jenny

Usch, det där är något jag bävar för ska hända Zelda... Hon skulle krokna totalt tror jag :/

Tack för grattiset! Ikväll har vi debuttestat blodspår. Hon var riktigt duktig, detta ska bli skoj att fortsätta med :) Men närmast laddar vi för lydnad i Njurunda på torsdag!

Kramar

2010-06-21 @ 23:23:17
URL: http://www.zeldio.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0