Utställningshelg

var det i helgen. Jag, S och Kipps åkte bil hela helgen känns det som. Passerade högakusten-bron 4 ggr i alla fall.
Kipper fick en slät etta på Lördagen och CERT på Söndagen. Helt klart värt det!

Jag provar att träna lydnad: går inte alls. Helt plötsligt är inlärningsfönstret stängt och Kipper är numer bara snygg. Hur gick det till??
Ju mer jag provar inkallning med ställande, ju fortare springer Kipper.

Söket då? Ja inte vet jag. Slut på ideer. Fick ut husse igår kväll. Mycket klagande men hyfsat resultat.
När Kipps hade "hittat" husse en gång så sprang han med världens fart vidare. Fattade noll. Men då körde vi 2 ggr till och då markerade han fint. Fast med ett ruskigt tempo.
Kipper, du behöver inte rusa jämt...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0